Укротяване на опърничавите яйца

Днешната публикация определено не влиза в списъка на рецептите, които са за пример. Но реших, че все пак трябва да се види и забавната страна на воденето на блог и експериментирането :) Много исках да зарадвам половинката с едни по-нестандартни варени яйчица. Той обича да си ги похапва само с малко лют червен пипер, зехтин и сол. Искаше ми се да разнообразя това иначе толкова лесно за приготвяне предястие. Идеята видят от тук. Сдобих се с необходимите подръчни материали - кутия от сок, дървени пръчици от китайски ресторант, ластичета и разбира се яйца. Първият опит се оказа пълен провал, защото яйцата се разпаднаха при беленето ... дори няма да ви показвам какво се получи :) При вторият опит нещата обаче взеха да стават от истерични - леко весели. Представете си как се опитвам да застопоря яйцата в сгънатата кутия ... те леко се изхързулват (тази хубава българска дума) в различни посоки ... ластиците се късат ... и накрая имаше тичащи яйца по плота. При третият опит половинката вече се досети, че нещо необичайно се случва в кухнята, след като чу нехарактерни епитети прикачени към думата "яйце". Миличкият ми, може да се досетите до каква степен вече е свикнал да вижда всякакви неща да се опитам да направя, щом съвсем спокойно прие ситуацията, включи се и ми помогна да укротя непослушковците. Това е резултатът от техническата мъжка мисъл:
Стабилно нали ;) Яйцата нямаха никакъв шанс!
Ето и опърничавата яйчена салата:
Определено повече ми харесваха в оригинал :)
Надявам се поне малко да съм усмихнала вечерта ви! Все пак най-важното е да не се вземаме твърде на сериозно кулинарствайки :)

Коментари

  1. Габи, успя да ме разсмееш с твоите яйца, забавно е било при вас! Много хубава идея!

    Поздрави и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина идеята беше хубава, но от реализацията има още много да се желание :) Поздрави!

      Изтриване
  2. Ха-ха-ха развесели много, за което ти благодаря! Поздравявам те за търпението в укротяването на яйцата, аз ако бях на твое място не само епитети щеше да има ама и размазани яйца по стените:):):)И все пак крайния резултат ти се получил много добре!Пожелавам ти една весела вечер:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изобщо не ми хрумна да хвърлям на ляво на дясно :) Може би, защото знаех, че после пак мен чака чистенето им :) Хубава вечер и на теб!

      Изтриване
  3. Още от прочитането на заглавието се усмихнах и до края вече се кикотех :)).... Габииии, как ме разсмя :)....обаче техническата мъжка мисъл е желязна ! Пък и красиво се е получило , браво на половинката ти !
    Хубава вечер и на двама ви и до следващата опърничава рецепта :)!
    Чаоооо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иванче, наистина ми е сръчен мъжа :) Радвам се, че съм допринесла за доброто ти настроение!

      Изтриване
  4. Благодаря ти Габи! Смях се от сърце. Поздравявам те за постоянството! Хубава и усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еми, исках да пусна една малко по-усмихваща публикация, радвам се, че съм успяла! Весела вечер от мен!

      Изтриване
  5. Хаха, Габи!
    И аз бях мислила да се пробвам да ги огъна по този начин, но щом на теб са се опънали, аз няма какво да опитвам изобщо:)
    Все пак е весело:)
    Хубава седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, подозирам, че някъде сгреших генерално, но определено не мисля да правя повече опити :) Но пък ти не се отказвай заради моите неуспех! Ще се радвам да видя един красив краен резултат :) Прегръдки!

      Изтриване
  6. Ахха, развесели ме!! Накара ме да си спомня за моя нелеп опит да изненадам моята половинка с варени яйца, в които белтъка и жълтъка са смесени (понеже той не обича жълтък, но примерно в бъркани яйца го хапва). Идеята намерих тук http://www.instructables.com/id/Scrambled-Eggs-still-in-the-Shell-/step5/Now-what/, но при мен не се получи. Преди, обаче да разбера, че няма да стане счупих 3 яйца и ръцете ми в края на експеримента бяха като разкачени от въртенето. :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сега вече и аз се усмихнах и успокоих, че не само имам перипетии с тези яйца :) Скоро май няма да ми се дояждат варени :))) Прегръдки и хубава вечер!

      Изтриване
  7. Прекрасна идея, Габи! Много добре се е получило и си е струвало усилията:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, благодаря, но мисля че има още какво да се желае :) Хубава вечер!

      Изтриване
  8. Габи, виждала съм тези яйца, но не съм посмяла да опитам да ги направя..ти си герой щом си се решила.:)Резултата е прекрасен и много красив.
    Прегръщам те мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче, нали знаеш - луд умора няма :) Прегръдки и хубав ден на топло!

      Изтриване
  9. Габи, тази вечер ти си нашия герой!
    Разсмя ни и внесе много свежест в нашите сериозни редици!
    много ме развесели и успя да ме усмихнеш!
    Много те целувам миличка*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, много се радвам, че съм те развеселила :) Затова и пуснах тази публикация, защото понякога имаме нужда да погледнем от по-забавната страна на нещата, които приготвяме. Прегръдки и стой на топличко :)

      Изтриване
  10. Ха-ха, голям майтап е било при вас. Представям си как са хвърчали яйцата като пинг-понг, а твоя мъж явно е от една порода с моя- изобретателни. От сърце ме разсмя и развесели вечерта ми. Нямали са никакъв шанс тия яйчица вързани със "свински опашки".
    Прегръдки и прекрасна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нинче, наистина беше голям смях :) Никога не бях предполагала, че яйцата са толкова не-податливи на оформяне :)Хубав вторник - прекаран на топло ти пожелавам!

      Изтриване
  11. Габи, друго си е мъжката техническа мисъл, най-важното е, че ни допълват! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марияна, напълно си права! Никога не би ми хрумнало да използвам точно това за стягане на яйцата :) Поздрави!

      Изтриване
  12. Габи,така хубаво ме разсмя.От сърце и с глас.
    Мого весело!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нели - радвам се :) Усмихнат и хубав ден от мен!

      Изтриване
  13. Габи, ама пък весело е било при вас!
    Представи си, обаче какви сърчица можеш да направиш следващия път от тези непослушници за СВ Валентин!
    Лека нощ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пеп-чо - мисля, че варените яйца ме убедиха, че не бива да ги дискриминирам по отношение на външния им вид и определено няма да правя повече опити с тях :) Хубав и усмихнат ден от мен!

      Изтриване
  14. Габи, невероятна си просто! :))) Така се смях, като си те представих сипеща епитети за яйчицата, в опити да ги напъхаш в тази кутия :)
    Весело е било при вас!
    Прегръдка и пожелание за чудесна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лети, наистина беше много забавно :) В един момент като осъзнах комичността на ситуацията и много се смях :) Прегръдки!

      Изтриване
  15. Яйца по плота и аз съм гонила веднъж, но при един опит да направя едно елемeнтарно тесто за паста :-).
    Пак си се забавлявала да правиш сърчица в кухнята :-)! И мен много ме развесели този пост! Продължавай все така с чувство за хумор да експериментираш!
    Хубав утрешен ден, Габи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени, мила, мисля, че след тези "сърчица" скоро няма да искам да направя нищо в тази форма :)) Хубав и усмихнат ден от мен!

      Изтриване
  16. Леле, Габи и аз мислех да ги правя за празника, ама, май ще трябва опит първо:). Леле какво ме очаква:):):) Поздравявам съпруга ти, прецизно изпълнение! Трябваше да снимаш стъпка по стъпка да покажеш на хората как се правят нещата! Прекрасно настроение ми поднесе още от сутринта, за което много ти благодаря и се радвам, че сподели опит! Е затова ги харесвам блоговете, всичко е споделено от първа ръка с опит. Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бонбонче, не се отказвай заради мен! Мисля, че едната ми грешка беше, че яйцата не бяха топли, а втората, че използвах XL размер - може би с малки ще се получи по-добре. Ще се радвам ако опиташ и споделиш и ти опит :) А снимки стъпка по стъпка нямаше, защото определено моят начин не е правилния :))) Прегръдки!

      Изтриване
  17. Габи, представям си търкалящите се яйца и епитетите, които ги следват!
    Би трябвало и ти да си приела с усмивка, защото за мен това е основния замисъл!
    Е, имаш си и чудесен помощник и страхотни яйца!
    Топли прегръдки от мен и очаквам още много неща да укротиш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи, толкова се смях!Благодаря ти !Искрено се забавлявах!ОЩе не е слязла усмивката от лицето ми!Чудесно се допълвате вие двамата и това е най-хубавото!А яйцата също са се получили!
      Хубав ден и топла прегръдка!

      Изтриване
    2. Дани, определено приех всичко с усмивка :)) А помощникът ми наистина е чудесен и винаги се притичва на помощ в извънредни ситуации като тази :)) Хубав и топличък вторник ти пожелавам!

      Бети, много се радвам, че съм те усмихнала :) Затова разказах тази история, за да ви развеселя в тези мразовити дни :))) Топли прегръдки и от мен и усмихнат ден!

      Изтриване
  18. Супер, много свежа публикация!Нали така се получават новите хубави неща - чрез експериментиране!Възхищавам ти се!И беше забавно!Добре, че си имаш верен помощник, поздрави и за него!Резултатът е положителен, все пак:)Хубави дни ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Соня, ще предам с удоволствие поздравите на помощника :) Благодаря от името и на двама ни! Поздрави!

      Изтриване
  19. Здравейте Габи!Много е весело при Вас!Трябва ни слънчева и истинска усмивка от сърце и това се е получило,нищо че сърчицата от яйца малко са се попързаляли по плота.Вторият опит със сигурност ще е успешен!Посмях се от сърце!И като нова в блогуването има мнооооого да се уча!Хубав ден от мен Дани!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, обичам да се забавлявам готвейки :) Но само да не си около мен ако изгоря някой сладкиш - тогава го приемам много лично, защото се оказвам без десерт :)
      Успех на блогчето ти! На мен лично много ми харесва - публикуваш интересни рецепти, а снимките са пълни с цветове и настроение! С удоволствие ще продължа да те посещавам :)

      Изтриване
  20. Хахаа... супер начало на деня ми, сладка мила двойка със свински опашки в ръка и варени яйца... Супер Габи, много забавно и мило. Прекрасен ден.

    ОтговорИзтриване
  21. Еххх,Габи,какво не прави любовта! :)
    Браво за старанието,мила!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роска, нали :) Важното е че половинката го разбира :) Усмихнат ден от мен!

      Изтриване
  22. Габи, много красиви са се получили опърничавите яйца-сърца!
    Така е с експериментите, не винаги се получава. Важното е да не се отказваш и в крайна сметка да постигнеш желания резултат, който е неизбижен, когато влагаш толкова любов и старание. И, особено, когато се включи и любимият човек :))
    Поздрави и пожелания за хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, не знам дали успях да постигна желания резултат, но поне искрено се забавлявахме вкъщи :) А половинката все по-често помага в кулинарстването - скоро може да се окаже и със собствени публикации. Хубав и усмихнат ден от мен!

      Изтриване
  23. Габче, успя да ме усмихнеш:):):)
    Трябва да е било забавно:)
    Идеята е чудесна, стига да успея да я реализирам!

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леви, радвам се, че съм успяла :) Беше голям купон у нас с тези яйца :) Прегръдки и хубав ден от мен!

      Изтриване
  24. Габи,мила,искрено се забавлявах с публикацията ти
    поздравления за половинката,защото като знам моята,няма и да ми хрумне да го повикам за помощ в такава ситуация :))))
    прегръдки миличка

    п.с.
    заповядай при мен има няколко награди ,които бих желала да споделя и с теб

    ОтговорИзтриване
  25. Габи, и аз се развеселих с твоето изпълнение на тези яйца! Обаче идеята е оригинална, поздравления!
    Поздрави, Маги :)

    ОтговорИзтриване
  26. Хаха супер са! И аз наскоро срещнах "рецептата" в нета и мислех да опитам за любовния празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диди ще се радвам да опиташ, защото на мен изобщо не ми се получиха въпреки желанието и упоритостта ми :) Поздрави!

      Изтриване
  27. здр пацо радвам се 4е си намерил женаа успех

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации