Влюбени захарни кубчета

Приготвянето на тези захарни сърчица, с които може да зарадвате любимия човек при поднасяне на сутрешното му кафе, е много лесна и забавна дейност. Определено ще направите денят му по-цветен и усмихнат, а и да не забравяме, че идва Свети Валентин и тези захарчета са доста подходящи за случая. За направата им ви трябва:
- бяла захар;
- сладкарска боя;
- вода;
- малко парче картон;
- метална сърцевидна форма за сладки.
В подходяща купичка сложете захарта. Приблизително на 1/2 ч.ч. захар се слага около 1 ч.л. вода. Най-добрият вариант е да добавяте водата почти капка по капка и да разбърквате много добре сместа, за да прецените нейното намокряне, както и преди да я изсипете цялата е хубаво да сложите боята. Моята е течна и това допълнително намокря захарта. Идеята е да постигнете захарна смес с вид на леко мокър пясък. Изрежете си от картончето сърце с форма малко по-малка от формата, в която ще правите захарчетата. Технологията е много лесна - като да правите фигурки от пясък :) 
Върху поднос, предварително покрит с алуминиево фолио, слагате, с помощта на малка лъжичка захар във формичката, накрая поставяте картончето и притискате, за да уплътните сместа, задържате леко картончето с пръст и издърпвате металната форма. Не натискайте силно, защото при издърпване на формичката захарта ще се сплеска надолу, както и е добре да се изчистят малките частички захар, които остават залепени до оформеното сърце, защото се залепват за него и след изсъхването може да е трудно да се отстранят. 
Тук може да намерите снимки за направата им стъпка по стъпка. Оставете захарчетата да изсъхнат на стайна температура. При мен това се случи за около половин час.
Това е! За финал искам да подаря, макара и виртуално, тези влюбени захарчета на Катерина и нейното прекрасно семейство, защото тя винаги носи много любов и усмихната енергия и се надявам малко да я поразведря и да оздравее по-бързо! Кате - стига вече боледуване :)
Цветна, сладка и влюбена вечер от мен :)

Коментари

  1. Габи, страхотно! Толкова весело и приятно ми стана с тези нежни сърчица. Чудни са, и само ако знаеш как ще изненадам половинката :))
    Благодаря ти мила, поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, нали са много усмихващи :) Чакам отзиви после :) Прегръдки и хубава вечер!

      Изтриване
  2. Габи и от мен едно огромно мерси за идеята!
    Много ми харесва!
    Лесно,романтично,разнежващо и интересно!
    Прегръщам те и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
  3. Габи, перфектно си ги оформила малките сърчица! Толкова са красиви и нежни и с чудесно послание накрая за бързото оздравяване :-)!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Записвам си идеята за Свети Валентин! Чудесна е! Браво, Габи, поздравявам те! Много са нежни, чудесни са тези сърчица! Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате,
    Дени,
    Бонбонче,
    радвам се, че ви харесват! Хубаво е да радваме любимите хората около нас :) Хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Габи, много са сладурчести тези сърчица.Направо се разтопих като захарче, щом ги видях.С риск занималнята да стане цялата в захар, ще науча момичетата да ги правят.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, от сега да знаеш, че наистина ще има доста захар :) Но пък със сигурност ще се забавлявате! Ще се радвам после да споделиш снимки от произведенията на децата! Поздрави!

      Изтриване
  7. Габи, невероятна хрумка! наистина са влюбени!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна идея! Много хубави сърчица са се получили!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траяна,
      Петя,
      радвам се, че ви харесва идеята :) Хубава вечер от мен!

      Изтриване
  9. Много нежна идея, макар че може да се превъплъти и в други не толкова нежни формички- примерно мечета за детето;-)
    Благодаря ти, Габи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, сигурна съм, че ще се получи страхотно и в други формички! При мен избора беше ограничен и за съжаление все още нямам мече. Хубава вечер!

      Изтриване
  10. Габи, чудесни захарчета!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. ГАБИ, ЕХХХ че красиви сърчицаааа.. браво за идеята и направата им много сладурско.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Привет и от мен:)Красиво предложение за свети Валентин!Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  13. Габи,толкова много настроение има в публикацията ти!И подсказва толкова много старание!Много красиви сърчица и перфектно съчетание на цветовете с покривчицата.Много ефектна композиция и снимки,браво!

    ОтговорИзтриване
  14. Габи, точно с нещо такова исках да изненадам половинката! Твоето предложение дойде тъкмо навреме! Благодаря ти много :)))

    ОтговорИзтриване
  15. Габчо, страхотна идея!!!! Много са свежарски и сладки, цялата ти презентация е невероятна!:-))))
    Прегръдки и прекрасно утре!

    ОтговорИзтриване
  16. Габи, ....невероятно романтична публикация! Влюбих се и аз в твоите влюбени захарни сърчица! Невероятни са и....ги намирам като страхотна идея за наближаващия празник на Свети Валентин!Прегръдки и прекрасен четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  17. Много се радвам, че са ви харесали моите захарни кубчета! Надявам се да съм усмихнала деня ви поне малко :) Слънчев четвъртък от мен!

    ОтговорИзтриване
  18. Габче, страхотно предложение!Влюбих се в тези сърчица!
    Усмихна деня ми и откакто съм ги видяла имам страхотно настроение!
    Благодаря ти !
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, много се радвам, че съм допринесла макар и с малко за доброто ти насторение :) Прегръдки!

      Изтриване
  19. Невероятни са!
    И под секрет да ти кажа, че твоите са по-красиви от тези на страницата с подробното описание:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еха, Бени, това се казва комплимент :) Много ти благодаря! Хубав ден от мен!

      Изтриване
  20. Страхотно предложение:) Много симпатични и лесни за направа цветни захарчета:)
    Снимките носят много настроение!
    Хубав ден:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Наистина не са трудни, а доста забавни за правене!

      Изтриване
  21. Габче, идеята е невероятна, а твоите са даже по-красиви от онези постъпковите!
    Записвам си, много обичам да се глезя с такива джиджавки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мари, и аз имам периоди, в които само такива някакви щуротии правя и в къщи чакат търпеливо да отминат и да се захвана с приготвянето на "истинска" храна :)

      Изтриване
  22. Габи, много сладка идея! Чак ме хваща яд, че пием кафето без захар.
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ради, искрено ме разсмя с написаното! Същото отговори и мъжът ми като му ги показах :)

      Изтриване
  23. Габи, толкова са сладурскииии! И толкова перфектни са ти се получили!
    Жалко, че моят половин не пие кафе. Ама ще си направя за мен :))
    Поздрави! Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, винаги е хубаво човек сам да се поглези :)

      Изтриване
  24. Габчо, толкова са закачливи и симпатични! Моят половин пък си пие кафето със захар и то с цели три лъжички, така че ще бъде свети валентински изненадан! Благодаря за споделената идея! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Яна, това се казва човек от моята кръвна група :) И аз пия с поне 3 лъжички захар!

      Изтриване
  25. Габи, страхотна идея, веднага ги виждам като декорация на торта :)))!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мариянка, няма търпение да видя в какво ще ги претвориш! Хубав петък от мен!

      Изтриване
  26. Габче, какви са тия красиви захари, ако пиех кафето със захар веднагиески щях да ги направя! Изглеждат много сладко! Прегръдка от по-големите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Линка, благодаря :) Прегръдки и от зимна София!

      Изтриване
  27. Габи, благодаря ти за страхотната идея! Много ми харесаха сърцата и се присъединявам към пожеланията ти за бързо оздравяване на Катето! Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, много се радвам, че ти харесват! Поздрави и хубав ден от мен!

      Изтриване
  28. Ооооо Габче, чудесна идея!Още през уикенда ще бъде реализирана:)


    Прегръдки и уютна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леви, ще се радвам после да споделиш :) А при мен уикенда ще е изключително кратък, за съжаление, почти ще липсва... Прегръщам те!

      Изтриване
  29. Габиии,страхотна идея миличка
    поздрави и прегръдки

    ОтговорИзтриване
  30. Как съм пропуснала тази красота,Габи -
    прекрасна идея и великолепно изпълнение.
    Аз правя подобно цветна захар, но сърцатата ти ме очароваха.
    Благодаря много,
    поздрави и хубави почивни дни, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диди, след като ги направих и аз някак открих, че по същия начин може да се прави цветна захар :) А как я изсушаваш, така че да си остане на малки кристалчета?

      Изтриване
  31. Красота, Габи просто завладяващо мисля да ги пробвам. Благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве, сигурна съм, че малките сръчни ръчички с радост ще се включат :) Прегръдки!

      Изтриване
  32. Много оригинално и много красиво! Идеята и реализацията е страхотна!
    Благодаря, че сподели :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря Ина! Усмихнат и хубав ден от мен :)

      Изтриване
  33. Un verdadero arte culinario,originales y deliciosos,me encantaron.
    me encantan tus recetas están hechas con dedicación,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  34. Габи, извини ме пуснах една твоя снимчица при мен, естествено има и линк към блога ти, надявам се това да не в ущърб на отношенията ни. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве, съвсем няма за какво да се извиняваш :) Напротив - много се радвам, че съм на гости на твоя блог макар и индиректно! Прегръдки!

      Изтриване
  35. Страхотна идея. Благодаря :Д

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации