Направено по ваши рецепти - 3

Дойде време и за третата поредна публикация посветена на ваши рецепти. Понякога си мисля, че дори всеки ден да правя по три рецепти избрани от блогове пак никога няма да ми стигне времето да опитам всичко, което искам :) Да започнем от закуската. Тя беше посветена на содените мекички на Меги. Определено влизат в любимите ми рецепти от типа - бързи, лесни, вкусни! А повлияна от прекрасните снимки на влюбени бухтички на Петя направих няколко мекички - сърчица за половинката. Толкова му харесаха, че почти отказа да ги сподели с мен ;)

Идва ред на обяд - а`ла Зиче! Наша домакиня беше Зиче и нейната апетитна рецепта за ориз със свински месца.

Нали не си помислихте, че ще се разминем без десерт :) Тези кексчета са от рецептите, които ти влизат под кожата и докато не ги опиташ нямаш мира.
Отне ми време докато се сдобия с меласа и с качествени сушени череши. Някак все попадах на някакви захаросани, които имаха вкус по-скоро на ароматизирана захар, отколкото на плод... Но да се върнем към десерта. Дами и господа, представям ви кексчетата, които си заслужаваха чакането - Мъфини с меласа, шоколад и сушени череши по рецепта на Дани.

Коментари

  1. Габи, чудесен избор и малко ...телепатия :)
    В момента похапвам мъфинчета, защото аз имах малко меласа и черешки и им търсих приложение :)
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, телепатията е много хубаво нещо :) Вкъщи много се харесаха мъфините и тези дни ще има втори сезон ;) Прегръдки и хубав понеделник!

      Изтриване
  2. Браво!Всичко е просто прекрасно!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря Траянка! Хубава нова седмица и на теб!

      Изтриване
  3. Габи, много вкусни неща си приготвила!
    Оригинално, да оформиш питките като сърчица,и аз бих хапнала всичките!
    А мъфинчетата с череши и меласа ми звучат много апетитно!

    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, мъфинчетата си заслужават цялото внимание, което може да им се отдели! Наистина става много вкусна комбинацията. А мекичките-сърчица ги направих много лесно с форма за изрязване на сладки :) Лъчезарна нова седмица!

      Изтриване
  4. Габи, големи вкусотии си приготвила!
    И аз се влюбих в сърчицата на Петя!
    Целувки миличка*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, наистина са страхотни сърчицата на Петя, а и снимките, с които ги е представила са много красиви! Целувки и хубав ден от мен :*

      Изтриване
  5. Габи, и теб май те е обзела влюбено-празничната вълна :-) сърчицата са страхотни! Мъфините изглеждат страшно апетитно!
    Хубаво начало на седмицата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени, влюбената не ме е оставяла :) а празничната тепърва набира сила! Прегръдки и хубав понеделник, последван от страхотна нова седмица!

      Изтриване
  6. Леле,Габи,добре,че след малко ще сядам да вечерям,че иначееееее трудно щеше да се издържа при вида на тези снимки!Особено ориза ми докара моментален апетит/то пък щото си нямам иначе де :))/,мнооого вкусен!
    Всичко си приготвила чудесно!

    Много успешна нова седмица,мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роска, за оризчето адмирациите са към Зиче :) Наистина стана много вкусен! Прегръдки и много топла, усмихната и успешна седмица, мила!

      Изтриване
  7. Габи, чудесно меню!Всичко изглежда толкова добре!Щастливи са тези около теб - похапват вкусно и красиво!
    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Соня! Хубава и усмихната нова седмица и на теб!

      Изтриване
  8. Габчо, страхотни вкусотии си направила отново!:-)))
    Обожавам ориз, а при теб е станал невероятен, толкова сочен изглежда, мммм.
    И както ме познаваш добре, знаеш, че съм се спряла по-дългичко на десерта, нали?:-))) Перфектни са мъфинките!
    Когато можеш, намини при мен, искам да споделя нещо с теб, слънце.:-)))
    Топли прегръдки от мен и пожелания за прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мони, слънце, и аз съм от големите почитатели на ориза! Вкъщи се шегуват, че скоро може да ни се дръпнат очите :) А ти пак ме зарадва със страхотна награда! Благодаря от сърце! Прегръщам те!

      Изтриване
  9. Чудесно меню, все избрани рецепти! Браво! Всичко е станало перфектно, мекичките, ориза, кексчетата, всичко е вкусотия, чак ми се прииска да поседна при вас:). Габи, може ли да те попитам откъде взе меласа, че и аз издирвам от сто години... Хубава нова седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бонбонче, меласата я намерих в едно магазинче за био-продукти близо до пазара на Красно село. Иначе са ме насочвали и към Пикадили - диетичния щанд, но аз почти никога не пазарувам там и нямам представа дали наистина има. Ако не успееш да намериш - пиши и ще ти взема от това магазинче. Прегръдки!

      Изтриване
  10. ГАБИ,такова меню си сътворила ,че чак се олях.Всичко е станало перфектно.
    Благодаря ти за доверието с оризчето дано ви е харесало ,защото в къщи обожават тази рецепта.
    Прегръдки миличка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче, оризчето беше оценено по достойнство - много се хареса! Прегръщам те мила и хубав понеделник!

      Изтриване
  11. Габче, чудесно меню!
    Всичко изглежда много вкусно!
    Бухтите сърчица са ми фаворит:)


    Прегръдки и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  12. Габи, поздрави за чудесното меню!Всичко изглежда много вкусно, особено мекичките!А мъфините са просто "един път", нямат грешка, страхотни са!Лека вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  13. Браво Габи, колко много си наготвила и все вкусотийки!

    ОтговорИзтриване
  14. Габи, всичко изглежда толкова вкусно.....Без капка срам си "открадвам" едно кексче , да прави компания на кафето ми:))).
    Поздрави и хубав зимен ден!!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации