Торта "Мече"

Ако някой ми беше казал, че мога да направя торта и то покрита с фондан за една вечер (по-скоро  нощ :) никога нямаше да му повярвам! Още повече след последната ми Торта "Скара - Бира", когато се зарекох поне месец да не правя нищо тортено. Ако не съм го казала до сега - моите най-искрени адмирации към всички талантливи, търпеливи, издръжливи и изобретателни дами, които се занимават с тортоправене! Днес няма да има дълга публикация, защото не ми спори писането. Може би защото, към 12 часа през нощта, реших, че ръцете на мечето са прекалено дебели и трябва да се сменят ... така е като имаш проблеми със собственото тегло - виждаш ги навсякъде :)
Относно самата торта ще бъда кратка. Вътре е шоколадова - по примера на Дяволски шоколадовата торта - рецепта тук. Иначе дизайна не се получи така както си го представях... Някак в главата ми беше по-изчистена и не толкова розова :) Както каза представител на гилдията на тортената критика - имам навик да претрупвам тортите с прекалено много детайли :) Тук идеята беше мечето да е централна фигура, а то някак се загуби. Като говорим за него, за  направата му използвах инструкциите от това видео - тук, а розичките са обяснени много подробно в този линк - тук.
От мен - толкова. Надявам се да ви хареса моята трета торта (може би е време да спра да ги броя :) А аз отивам да си търся вдъхновението.

Коментари

  1. Габи, прекрасна торта си направила! Честно,не разбирам, защо нямаш самочувствието, че си направила нещо, което е далеч на средните умения!Резултатът е страхотен!Такова сладуресто меченце и цветовете!Супер си е всичко!И за какви килограми говориш....:-))))И никъде няма слаби мечета, в това им е чара на тях- да са топчести и гушкави!

    Едно гуш от мен!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чакам следваща торта!!!!!!Много ми хареса тази!

      Изтриване
    2. Еха, Бети, мила - точно от това имах нужда :) Нещо са ме обхванали кулинарни съмнение и чудене дали всъщност ще успея да постигна подобряване на уменията си :) Но идеята все пак е да се забавлявам и разтоварвам приготвяйки различни неща и е време да си го припомня. Интересното е, че всичко това някак изчезва, докато приготвям нещо и тогава ми е леко на душата, а съмненията се появяват след това :)
      А за мечетата си напълно права! Гуш и от мен!

      Изтриване
  2. Браво Габи!
    Тортето е станало много,ама много бонбонесто!
    Хич не съм се и съмнявала в теб, въпреки твоето неверие!
    Целувки*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, добре че ви имам Вас! Благодаря, че вярваш в мен :) Целувки!

      Изтриване
  3. Прекрасна торта, Габи! Нито е претрупана, просто е чудесна!А ти бягай да се наспиш:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянка, май много точно уцели проблема :) Една нощ правене на торта и втора нощ отпразнуване с рожденничката и нещо ми падна тонуса. Прегръдки!

      Изтриване
  4. Габи, тортата е очарователна, а Мечо ми любим! Всичко си е на мястото и по размер и по цвят. Много ми харесва, много! Ако можех и полувината от това с тортите, щях да скачам до небето!:). Комплименти, мила! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Бонбонче! И аз много си харесвам Мечо :) Мисля, че с удоволствие бих направил поне още няколко торти с мечета - определено ми се получава по-лесно от човешките фигури:) Усмихната събота вечер, мила!

      Изтриване
  5. И аз никога не съм докосвала фондан-страх ме е...Ти великолепно се справяш-много ти е хубава тортичката,Габи!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живче, и аз имах такъв дълъг период, даже си бях купила фондан и стоя в хладилника няколко месеца :) Важното е веднъж да опиташ и нещата лека по лека си идват на мястото! Прегръдки!

      Изтриване
  6. Габи, чудесна е тортата!
    Всеки елемент и направен прекрасно!
    Мечето е сладурче :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Габи, ти си като вълшебница! Тортичката е уникат! Все едно си я създала с вълшебна пръчица! Толкова красива е.....всяка една фигурка по нея....! Голям комплимент!
    Приятна събота и прегръдки!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бени, сега като я гледам наистина не знам как съм я направила :) Май е имало намесена и вълшебна пръчица :))) Прегръдки и хубава нова седмица!

      Изтриване
  8. Поздрави за чудната торта!Лека вечер:):):)

    ОтговорИзтриване
  9. Ти знаеш ли,че ставаш все по-добра и по-добра. Страхотно изпълнение отново. Браво за смелостта да правиш торти с фондан, от който все още изпитвам лек страх! Страшна си, давай все така! Голяма прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Линка, благодаря за подкрепата! Имам дни на съмнения, но се надявам бързо да отминат :) Прегръщам те!

      Изтриване
  10. разкошна тортичка Габи,мечето е страхотно,справила си се много добре
    браво мила,знам какво е да правиш нещата по тъмни доби :))
    желая ти хубава неделя и много прегръдки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това с тъмните доби някак взе все по често да ми се случва :) Само не знам съседите до кога ще търпят шум от миксер по никое време :) Хубава вечер!

      Изтриване
  11. Понеже не съм от горепосочената гилдия с дългото име, мога само да ти се възхищавам на моженето и ентусиазма да се занимаваш с тези цветни и красиви творения от захар! Мечето е изключително сладко, седнало на това кресло от сърце :-)!
    Хубава неделя, Габи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени, много благодаря за комплиментите :) Мечето още от самото начало си го представях възкачено на трон :) Но и креслото му отива. Усмихната вечер от мен!

      Изтриване
  12. Много красива торта! Поздравления!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Диана! Поздрави и хубава вечер и на теб!

      Изтриване
  13. Мечо е абсолютен сладур!
    /трета ли каза?, значи ме водиш с една, а доколкото се познавам...ще ме водиш и занапред :)))/ Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диве, може да имам една повече, но съм страхотен фен на твоята торта с Рио! Голяма красота! Някой ден ако нямаш против бих се опитала да направя подобна :) Поздрави!

      Изтриване
  14. На тази тортичка най много ще се зарадва бабин Медун .
    Прекрасна е Габи много хубаво си я направила,но майстора си е майстор за това трябва търпение и талант.
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче, с удоволствие бих направила на бабин Медун :) Прегръдки и хубава вечер!

      Изтриване
  15. Ей, Габи, набираш скорост и знам накъде отиват нещата.Справяш се прекрасно с тази , меко казано ,пипкава и прецизна работа.Очаквам с нетърпение следващата ти изява по темата.
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, наистина е пипкава, но някак успокояваща и вдъхновяваща! Аз само понякога се изнервям като крайния резултата не винаги се покрива в картинката в главата ми :) Но понякога е за добро! Прегръдки!

      Изтриване
  16. Габи, много е сладка! Купила съм си един фондант от 2 месеца и се опитвам да се престраша да го използвам, така като гледам си е направо изкуство! Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ани, напълно те разбирам и аз още имам притеснения като работя с него, но докато не пробваш няма да разбереш, дали това е твоето увлечение :) Действай и ако мога с нещо да помогна от досегашния си опит - насреща съм! Поздрави!

      Изтриване
  17. Габи,разсмя ме!Що му дириш косур на мечето и на тортата,чудесни са,мила!
    Всичко си е на място и много красиво!
    А мечетата са ми слабост определено.Твоето е голям бонбон!
    Хубава нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, пусто все към перфекционизъм и самокритика ме влече :) Но вече ми мина и имам идея за следващата торта! А мечетата и на мен са ми слабост и имам подозрения, че пак ще се покатерят на някоя торта ;) Прегръдки и усмихната нова седмица!

      Изтриване
  18. Страхотна торта, Габи -
    много сладурско и чаровно е мечето, а този вид рози и аз харесвам.
    Поздравления и от мен,
    прецизната работа ти се удава и очаквам следващите торти, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диана, много се радвам, че ти харесват розите :) Те бяха трети опит, след като другите два не ми харесаха се спрях на това оформление. Поздрави!

      Изтриване
  19. Оооооо Габче прекрасна е!!!!! Мечо е истински сладур!

    Аз тази седмица борих първата си торта покрита с фондан и разбрах колко труд, търпени и желание са необходими за направата на такава торта!Особено когато си притиснат от време!
    Така че приеми моите адмирации!

    Прегръдки и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леви, прекрасна торта си сътворила! Аз все още не смея да опитам да направя на два етажа - имам чувството, че ще се сгромоляса :) Адмирациите са взаимни! Прегръдки и хубава нова седмица!

      Изтриване
  20. Браво, Габи! Ставаш все по-добра :)
    Не трябва да имаш съмниния.
    Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  21. Незнам защо чак сега виждам тази публикация ?! Тортата е повече от красива и никак не ми изглежда претрупана, а мечето е голям сладур! Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И при мен понякога се случва да не получавам информация за нови публикации на някои блогове :) Благодаря ти за хубавите думи! Прегръдки и хубав вторник!

      Изтриване
  22. Задобряваш с всяка следваща торта, Габи! Много добре ти се получават фигурките, розичките, всичко, браво! Хайде, някой ден като се тествам и аз, ще дадеш едно рамо! Кой знае какво ще му хрумне на малкия човек за следващия РД :)
    Хубав вторник и до скоро! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марийче, благодаря! С удоволствие ще помагам - само кажи кога :) Прегръдки!

      Изтриване
  23. Тортата е страхотна и всички детайли в нея ми харесват.:) Изобщо не ми е претрупана, може би защото точно такива харесвам и правя и аз - макар и не от фондан:) С него не се обичаме нещо, ни за работа, ни за вкус:)
    И мечето ми хареса и розичките - изобщо всичко:)

    ОтговорИзтриване
  24. Габчо, ама ти какви неща твориш тук, ден след ден ни омагьосваш. Страхотна е тортата, поздравления!!!:-))) Мечето е толкова сладко, не виждам да му има нещо не на място или не както трябва! Ставаш наистина много добра!:-)))
    Поздравления, миличка!
    Прегръдки и хубава сряда!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации