50 или мечешко-лъвско-котешки бисквити

Днешният пост трябваше да бъде посветен съвсем случайното откритие, че имам вече точно 50 публикации в младото ми блогче (не че са кой знае каква забележителна бройка) и по този повод да разкажа за водопада от награди, които споделихте с мен, както и да намеря време да ви благодаря на всеки от вас поотделно, но както често се случва реалността надделява. И вместо това през следващите дни ще трябва да посещавам често спешното отделение, в което е мой близък ... Но такъв е живота пъстър - в него има всякакви нишки - и слънчеви, и тъжни, и такива, които трябва да ни направят по-силни.
Въпреки всичко знам, че нещата ще се оправят и затова, докато намеря време за споделянето на награди, ще ви подаря едно много усмихнато мечешко-лъвско-коте, което сътворих през последните дни, за едно дете - Сашето. Той толкова много хареса динените бисквити, че веднага си поръча още и то мноооого. За съжаление се оказах без боички, но нямаше как да разочаровам детето и така се родиха тези бисквити.
Идеята за тях бях видяла преди много време, но не пазех линк и просто адаптирах рецептата от динените резенчета. Тези бисквитки са резултата, за които детското жури не можеше да реши дали те представляват мече или лъвче или коте :)
Рецепта може да намерите тук, а до тогава - ако не казвали скоро на близките си, че ги обичате - направете го.
 
Извинявам се на всички, които ми поканиха да си получа награди в техните блогове, че все още не съм отговорила, но много ви благодаря за жеста и вниманието!

Коментари

  1. Отново вкусни и красиви бисквитки. Мога да излапам еда чиния с лъвчета и да се оглеждам за още:)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Габи, тези бисквитки ми допаднаха точно толкова колкото и динените! Чудесни, весели, изпълниха душата ми ! Браво!


    Прекрасен и усмихнат ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни бисквитки! Хайде давай рецептата:)

    ОтговорИзтриване
  4. Габи, толкова са симпатични тези сладки, весели и прекрасни.
    Всяко зло за добро, вярвам в това и зная, че всичко ще е наред.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Габче,ама това са си лъвчета!
    Взимам си за кафето:)

    ОтговорИзтриване
  6. Габи,ами това са си страхотни стилизирани лъвчета.Много сладурести-удават ти се бисквитките -определено!Пожелавам ти всичко да се развие по най-благоприятния начин!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Много веселяшки бисквитки:)
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. Габи,пожелавам на близкият ти да оздравее възможно най-бързо!Бисквитките са страхотно сладурски,много ми харесват!
    Успех,късмет и до скоро!

    Прегръдки!:)

    ОтговорИзтриване
  9. Габи, честита 50та публикация! С пожелание да скоро да станат 5000 поне :) Страшни са бисквитките, на мен също на лъвчета ми приличат. Ще чакам рецептата.
    Бързо възстановяване на твоя близък човек и горе главата!
    Чудесен уикенд, мила Габи! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Жани, Леви, Траяна, Павлина, Кате, Бети, Мъхче, Елексирче, Мария - Много благодаря за милите думи! През последните дни нямах време да ви отговаря, но всеки ваш коментар ми носеше усмивката, която не успявах да намеря през деня. Благодаря ви! А се радвам, че ни съвпадат мненията относно бисквитите - и аз си ги бях кръстила лъвчета :) Пожелавам ви много хубави, лъчезарни, усмихнати и най-вече отдадени на любими занимания и хора почивни дни:)

    ОтговорИзтриване
  11. Габи, при мен има нещо за теб - една слънчева награда!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации