Как да направим "сладка" кошница и една награда :)

Голям фен съм на всички сайтове, предавания и списания, които имат рубрики - преди и сега, в които се показват как изгледат преди и след "освежаването"различни предмети, мебели и дори домове. Имам безброй интернет часове прекарани в разглеждане на сайтове за освежаване на стари мебели и скълъпване на разни неща от непотребни вещи. Както вече се досещате днешната ми публикация няма да е кулинарна. Тези дни съм на вълна рожден ден. Около мен цари трескава подготовка на изненади за една рожденичка, който цени най-вече малките неща, в които обаче си вложил нещо от себе си. В началото дори не ми беше хрумвало да показвам моето творение, но накрая реших, че може пък да ви даде идея за бърз подарък на близък човек.
Какво ви е необходимо:
- няколко бурканчета сладка, мармалади, конфитюри;
- етикетчета от самозалепваща се хартия;
- шарена хартия за подаръци;
- шарени връзчици за опаковане на подаръци;
- плетена кошница;
Избрах си от интернет цветна рамка за етикетите и ги надписах. По желание може да се разпечатат и цветно. На всяко буканче направих капаче от хартия и завързах с цветна панделка. Накрая подредих в плетена кошница. Това е всичко :) В моя случай (понеже съм голям плюшкин) почти нищо не съм купувала с изключение на няколко цветенца, които залепих на кошницата и цветното разпечатване на етикетчетата. Имах панделки и хартия събирани от различни получени подаръци, а кошницата е от една сватба на която трябваше, по стара традиция да танцувам с кошница с пиле :) Но мисля, че не би ви излязло повече от 15 лв. да си набавите необходимите за украсата неща. Надявам се да ви е харесала моята "сладка" кошница :)
Накрая, но не на последно място искам да споделя с вас една много скъпа за мен награда, която получих от Елексирчето!
Много и благодаря не само за наградата, а и за това, че винаги намира време да окуражи прохождащите кулинари! Продължавай все така да ни носиш много слънчево настроение и усмивки!
На свой ред бих искала да "почерпя" макар и малка част от своите нови приятели:
Мони -  Още от самото начало на нашето виртуално запознанство имам чувството, че се познаваме отдавна :)
Пепчо - За това, че от самото начало ме окуражаваше и беше една от първите посетителки на моя блог;
Йоли - чийто блог ме вдъхнови да започна с кулинарните опити;
Миро -  който не знам как намира време и да кулинарства, и да твори и да каже по някоя добра дума на всеки;
Рони - при която винаги е мнооого сладко и вкусно.
Леви - нейният блог е място, на което може да се намерят много идеи;
Ева - всичко, което прави е не само много вкусно, но и поднесено с усещане към всеки детайл и невероятно съвършенство;
Павлина - която е създала едно много уютно и вкусно местенце. 

И не на последно място и искам да я дам и на Елексирчето :)
Има още много хора, от чийто блогове и споделени съвети, съм научила и са ми помогнали да направя това мое виртуално местенце, такова каквото е. Благодаря ви!

Коментари

  1. Габи, честита ти заслужена награда! Желая ти още много други такива!:-))) Сърдечно ти благодаря за споделянето на сладката бонбонена награда с мен!:-))) Чувствата ни на симпатия са взаимни!
    А когато имаш желание и време, заповядай при мен, там май някаква изненада те чака.:-))))
    Хубава петъчна вечер и още по-хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Еее, страхотен жест, благодаря ти сърдечно.:) Скоро и аз ще раздам награди, много се отвеях напоследък наистина. Виноват.:)))
    Хубави почивни дни и отново благодаря.:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Габи, толкова голяма чест е да получа награда от теб, ти беше една от първите които ме забеляза и оцени, отново ти благодаря!
    А проектите "направи си сам" са ми голяма страст и подготвям няколко проекта, Та ти благодаря отново!

    ОтговорИзтриване
  4. Габи, честита награда! :) Чудна кошница си спретнала, направо си е мечта за любител на сладкото! :)
    Благодаря за милите думи по мой адрес, а така също и за почерпката - награда! :)
    Поздрави и една невероятна седмица! :)
    Миро

    ОтговорИзтриване
  5. Павлина ще се радвам много да видя твоите проекти и да обменим идеи :) А как да не забележа такова слънчево и уютно местенце като твоя блог :)
    Много благодаря Миро! Хубава и много усмихната седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудна идея! Взех светъл пример и да не остана по-назад, спретнах кошницата. Само че мушнах в нея бутилка вино, кутия чери доматки, разни сирена, хлебчета и стана страхотен пикник! Благодаря за вдъхновението!

    ОтговорИзтриване
  7. Darkslayer твоята идея ми допадна много :) Не съм ходила на пикник от твърде отдавна и май е време да спретна и аз една такава кошница. И аз благодаря за вдъхновението :)

    ОтговорИзтриване
  8. Сърдечно блгодаря за наградата, Габи! За мен е чест и удоволствие да я приема! Кошницата ми хареса, ще се опитам да направя такава за подаръци на любимите ми хора! Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации